Fizioterapija, nevrofizioterapija in kinezioterapija – Therapia

KONTAKT

Veseli nas, da se tudi vi zanimate za našo fizioterapijo na domu!

Če imate za nas kakšno vprašanje ali pa bi se radi naročili na naš brezplačen pregled, potem lahko to storite na enega izmed naslednjih načinov:

Po telefonu:

080 44 66  /  040 858 959 

v času od 7.00 do 19.00 vse dni v tednu. Če ne odgovorimo na klic, vam bomo le – tega vrnili v najkrajšem možnem času.

Po elektronski pošti:

info@therapia-dom.si

Ali preko spletnega obrazca pod tem besedilom.

Podatki podjetja:

Therapia, fizioterapija na domu, d. o. o.
Kotnikova ulica 5
1000 Ljubljana

Davčna številka: SI25245597
Matična številka: 3472272000
TRR pri Delavski Hranilnici d. d.: SI56 6100 0001 7309 706

  • Odlična izbira so aktivnosti, ki potekajo v vodi. To namreč močno razbremeni vaše sklepe, vključno s kolčnim. Če se odločite za plavanje, vseeno pazite, da zamahi z nogami ne bodo prehitri oziroma preveč intenzivni. Gibanje naj bo počasno in umirjeno.
  • Če se med gibanjem pojavijo močne bolečine v kolku, se nemudoma ustavite in prenehajte z aktivnostjo.
  • Dobra oblika gibanja je v večini primerov tudi počasna hoja, na prostem ali na tekalni stezi. Pomembno je predvsem, da gre za hojo po ravnem terenu, brez večjih vzponov ali spustov.
  • Za ljudi, ki jih mučijo bolečine v kolku, so koristne vaje, ki pomagajo pri krepitvi zgornjega dela telesa.
  • Izogibajte se teku in podobnim aktivnostim.
  • Vsaj na začetku zdravljenja, ko so bolečine v kolku še zelo intenzivne, se izogibajte hoji po stopnicah, kolikor je to le mogoče, saj z njo močno obremenite kolčne sklepe.
  • Joga je sicer načeloma koristna, vendar pa so lahko določene vaje problematične. Pred izvajanjem se zato vedno prepričajte, ali je vaja zares primerna za ljudi, ki imajo težave s kolki. Podobno velja tudi za pilates in druge podobne vadbe.
  • Prepovedane so vaje z uporabo težkih uteži, na primeri počepi z utežmi na ramenih. Osredotočite se predvsem na telovadne vaje oziroma trening z lastno težo.